Jakie są typy reklamy? Z jakiego rodzaju reklam najlepiej skorzystać? Czy warto zainwestować w reklamę tradycyjną czy internetową?

Tradycyjne modele reklamy cały czas dominują w mediach oraz otoczeniu. To się nie zmienia, ponieważ banery, spoty lub plakaty mają sprzedawać konkretny produkt albo usługę, promować je jednocześnie jako najbardziej optymalne na rynku. Od pewnego czasu zasady marketingu, które rządzą na rynku ulegają jednak zmianie. Dzisiaj to content marketing nabiera znaczenia i staje się podobnie ważny, jak standardowe formy reklamy

Kalendarz reklamowy
Author: Bisnotcher
Source: http://www.flickr.com
Content marketing to najnowsze narzędzie zdefiniowane jako nowa podstawa trwałego budowania wizerunku albo bazy klientów marki. Zwłaszcza natomiast na przestrzeni ostatniego roku tego typu narzędzie zaczęło zdobywać sobie coraz większe grono zwolenników. Nie zadziwia to jednak, ponieważ w dzisiejszych czasach ciężko sobie wyobrazić prowadzenie kampanii reklamowej bez dostępu do sieci. Nieważne w w jakiego typu branży działamy trzeba być w necie, a nasza promocja w internecie jest bardziej lub mniej intensywna.

Nie zmienia to jednakowoż faktu, iż to standardowa reklama jest ciągle podstawą, co za tym idzie poligrafia reklamowa oraz inne działania tworzenia tego typu technologii są stale w użyciu, w niektórych nawet kręgach zyskują tzw. drugą młodość. Dzieje się tak, gdyż dość często marki ograniczają się jedynie do internetu, natomiast materiały papierowe, jak kalendarze reklamowe są wytworzone jedynie dla najlepszych klientów. Chociaż więc zamówienia są mniejsze, to jednak bardziej jakościowe oraz konkretne. Do form tradycyjnej reklamy zaliczyć można z pewnością spoty reklamowe audio i audio-wideo, banery, plakaty i ulotki. Nie ulega jednak wątpliwości, że należy być aktywnym w sieci, ale należy robić to jakościowo, więc content marketng przychodzi z pomocą.

To tak zwany marketing treści, a jego najbardziej istotną zasadą jest regularne tworzenie zaufania. W takiej sytuacji podstawowym narzędziem jest tworzenie i publikacja treści, które są nastawione na grupę docelową danej firmy, które są pomocne dla konsumenta. Marketing treści więc nie jest skoncentrowany bezpośrednio na zwiększaniu sprzedaży. Najbardziej istotne jest wykreowanie wartości dla konsumenta, jaka z biegiem czasu przynosi wymierne zyski. Tak jak reklama, content marketing może przybierać różne formy. Najbardziej znane z nich są artykuły pisanie na stronie www marki, firmowe blogi albo tematyczne serwisy internetowe.
2012 © Copyright information метр
Powered by Drupal